Ob splošnih vzgojno-izobraževalnih ciljih doseže absolvent smeri Uprava, finance in marketing specifične kompetence na naslednjih področjih:
knjiženje poslovnih dogodkov z uporabo računovodskih in neračunovodskih metod v skladu z državnimi in mednarodnimi knjigovodskimi načeli;
sestavljanje in tolmačenje raznih dokumentov, obrazcev in listin;
skrb za davčne obveznosti podjetja;
sodelovanje pri pogajanjih in sestavljanju raznih pogodb;
sodelovanje pri trženju izdelkov, blaga ali storitev;
sodelovanje pri organiziranju, vodenju in nadziranju raznih dejavnosti;
uporaba sodobne tehnologije in računalniških programov.
Pridobljena diploma daje možnost nadaljevanja študija na katerikoli fakulteti.
Il diplomato in Amministrazione, finanza e marketing ha competenze generali:
nel campo dei macrofenomeni economici nazionali ed internazionali;
della normativa civilistica e fiscale;
dei sistemi e processi aziendali (organizzazione, pianificazione, programmazione, amministrazione, finanza e controllo);
degli strumenti di marketing;
dei prodotti assicurativo-finanziari e dell’economia sociale.
Integra le competenze dell’ambito professionale specifico con quelle linguistiche e informatiche per operare nel sistema informativo dell’azienda e contribuire sia all’ innovazione sia al miglioramento organizzativo e tecnologico dell’impresa inserita nel contesto internazionale.
Il diploma consente il proseguimento degli studi presso qualsiasi facoltà.